|
Sida 34 av 82
|
|
|---|---|
|
Dammar av tråden då det har pratats om det idag. Planer till nästa träff? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Som vi pratade sist, så kommer vi att gå över med stående träffar från fredag över till lördagar under våren. Plats o tid återkommer vi med. |
|
|
Låter som en bra idé, då kan man ju vra med igen :) /Viktor |
|
| Mycket bra ide med Lör. Då är man är ledig från jobbe :) | |
| hittat hit nu:) | |
|
Pizza på amigo i morgon kl 19. Välkomna |
|
|
Fasen det var lite fel vecka! Jag ska på utbildning under helgen så på kvällen är jag förmodligen ej kontaktbar.... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| jobbar imorn frekväll . | |
| ä visst bara Torsdag imorn :-) hehe | |
|
Hej på er alla. Nu lackar det mot jul, då skulle det va kul och avsluta året med julkaffe. Prata lite allmänt om bilar o annat, hade tänkt o träffas på Kroatorpet. Tid och datum: 6/12 kl 14.00. Ni som har tänkt o komma, tala om hur många ni kommer pga platsbrist så vi kan beställa bord. Ni som inte vet var kroatorpet ligger, se länken. Länk Väl mött. Amet |
|
|
Vanligtvis ett datum som inte passar.... Går det inte med 5/12??? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Det är så typiskt Grabber, då ska jag på julbord... Många av oss är upptagna på lördagar under december, så därför kom vi överens om Julkaffe på en söndag. |
|
|
Så kan det vara... ...eller så brukar det vara ;) Jag jobbar på söndagar dock kan det hända att jag behöver inte börja tidigt men det vet jag inte innan på fredag (4/12) o 5/12 ska jag på nåt kurs nu igen så det skulle inte funka det heller... Få stanna hemma o deprimera lite istället... ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Söndagen 6/12 kl. 14.00 passar utmärkt för mig, efter 4 veckor med GI bantning behöver man fuska.. ;) /Stefan |
|
| Oj, vad dagarna går fort .. vi ses på lördag mina vänner :) | |
| Jag menar förståss söndag:) | |
| hej hoppas att jag kan komma, är på julbord på lördag men jag borde nog kunna vara pigg tills dess | |
| Är i samma dilemma som dig Tompa master, men om jag inte kan köra bil så har Maria lovat o köa mig till Kroatorpet. | |
|
Julkaffe om 19 timmar, vi ses på Kroatorpet i Huskvarna. /Stefan |
|
|
Tack för idag kära vänner.... //Marcus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.