|
Sida 29 av 82
|
|
|---|---|
| Gott Nytt År!! :) | |
|
God fortsättning, gott slut och gott nytt år på er allihopa! :) |
|
| ja ha det riktigt gott 2009 vi ses ute på vägen. | |
| Gott Nytt år o god fortsättning på det nya året | |
|
God fortsättning till er alla ! /Stefan |
|
|
Hej är det någon som vet om det blir en stor träff med bmw i sommar.så man kan planera in det i kalenden?Har varit och hälsat på bilen i dag...mmmmm snart är det värme och sol samt inget salt på vägarna.. ha det |
|
|
Det kommer säkert bli en del BMW träffar i vår/sommar, det är bara att hålla utkik. Vi kommer att dra igång våra träffar i vår någongång, du är välkommen. Jag har oxå varit nere i garaget och hälsat på bilen ett par gånger idag, det är svårt att hålla sig därifrån.;) Det börjar väl bli dags för pizzaträff snart, eller vad säger ni ? /Maria /Maria |
|
|
Ja sannerligen Maria, det är hög tid att få i sig lite italiensk energi. Kom med förslag på datum. /Stefan |
|
|
Mums, pizza .. det var länge sedan. Vad sägs om nu på torsdag den 15 jan runt 18.00 tiden? /Maria |
|
|
För min del så passar det OK, men det kanske är lite kort framförhållning för att få ihop ett suget "gäng". /Stefan |
|
| Snacka om o vara sugen på Pizza Maria, jag kanske kommer.... | |
| Vi syns där | |
| Vad bra, då syns vi i morgon ..har en hel del o berätta för er.:-) | |
|
Låter spännande Maria, då syns vi på Amigo 18.00 idag. /Stefan |
|
| Kan det vara ngt med bilen kanske Maria? | |
|
Vad säger ni om en Amigo träff igen? Datum? |
|
|
Bra idé Amet. Tar vi Lördag så är 14/2 & 21/2 OK för mig. /Stefan |
|
|
Vad trevligt, bra ide Amet. För min del går det bra närsom, bestäm ni vilken dag vi ska ta Amigo-träffen. /Maria |
|
|
Jag är tyvärr bortrest över helgen. 21/2 passar mig bättre. |
|
|
Klart du skall med Amet, då siktar vi på Lördag 21/2 kl. 18.00 på Pizzeria Amigo. /Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.