|
Sida 28 av 82
|
|
|---|---|
| Klart vi ska fika, o träffas en sista gång innan året slut. | |
| Är det Tabergs Top 16.00 som gäller på lördag? Har dom öppet då? | |
|
Grabber, Tabergs topp har öppet. Vi ses där kl.16.00. Ha det gott tills dess. /Maria |
|
| Grattis Maria till 500 inlägget, trodde du gått i ide. | |
|
Tackar tackar! Hihi, att gå i ide har jag inte tid med.. än iaf.:) Vi syns på lördag. /Maria |
|
| Hej på er skulle va kul o va med , vi ses till våren. | |
| Jag kommer! Det är väl årets sista träff så får jag visa mig innan vinter dvalan. Vi ses på lördag! | |
| Härligt Grabber | |
|
Hej igen...Tack för en trevlig stund på Tabergs topp. Ska bara fixa kylningen till motorn en aning tills nästa gång... Synd att låta bilen gå i kok...Måste ju tålas att varvas lite... Maria: Snyggt jobbat med bilen...Ser helrätt ut! Hade gott så ses vi //Marcus |
|
|
Var det därför åkte du med öppen bagagelucka? ;) Får oxå tacka! Det var ett tag sen sista träffen jag var på/med... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Haha....Vet i sjutton hur det med bagageluckan gick till egentligen men öppen var den, dock inte med mening. Låset verkar ju funka som det ska och den har aldrig flugit upp förut...Mysko... //Marcus |
|
| Jag har en teori varför luckan var öppen: | |
|
Ser att förra inlägget är inte hel... Dumma WAP! Ang teorin om öppen b-lucka - vi pratade om spöken så det måste vara deras fel. Tydligen spökar det på Tabergstopp ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Hej. Synd att jag inte såg denna tråden under sommaren. När är vårträffen inplanerad? Jag skulle gärna komma och titta in efter vinteravställningen på Z3an. Riwa |
|
|
Får se när första vårträffen blir, är ju ett tag kvar tills dess. Men någon gång i April skulle jag tro lite beroende på väder o vind... Du är välkommen... //Marcus |
|
| God Jul på er alla, ha en trevlig helg | |
|
Detsamma! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
God Jul och Gott Nytt år önskar jag er alla! /Maria |
|
| God Jul på er. | |
|
Gott nytt år alla Bmw-fantaster... //Marcus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.