|
Sida 25 av 82
|
|
|---|---|
|
Som så många gånger förr, blev även denna träffen hellyckad. Vädret, de trevliga deltagarna och de fina småvägarna i gränslandet mellan Jönköpings & Vaggeryds kommuner gjorde ju sitt till. Ett speciellt tack till Dig Filip, som fixade till att vi fick en god portion kulturhistoria att njuta av vid Bratteborg. Vi syns den 7/6. /Stefan |
|
|
Bara 48 timmar kvar till nästa träff. Jag har förberett några kluriga frågor, hoppas vi ses. /Stefan |
|
|
Kan tyvärr inte komma denna gång. Har annat inbokat. Syns väl på nästa träff. //Marcus |
|
|
Vad bra Stefan, då syns vi i morgon. /Maria |
|
| kommer någon annan gång! | |
|
Jag kan tyvärr inte heller komma imorgon.. O==00==O //Filip |
|
|
Jag och brorsan kan inte heller komma. Brorsans bil står på pallbockar och min bil behöver undersökas lite också. Allt måste bli klart idag då det imorgon bär iväg mot Anderstorp. |
|
|
Jag kan inte komma idag för jag sålde min bil o nu ska jag sörja.... Vätternrundan får bli men en Clio om jag inte har hittat en ny bil... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Klart du ska ha en Bimmer Grabber till vätterrundan. |
|
|
blir det någon vätte runda? |
|
|
AMET: Så klart! Men sambon tycker annat.... :( Tompa_master: Det blir det inte... För dåligt intresse i den andra tråden men ni som verkligen vill kan åka. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
tjenare BMW folk nu är man lycklig bmw ägare igen till en 535 E34 när är det BMW träffar här näst ? trött på att åka med volvos ;) BMW MOTORSPORT |
|
|
Hej alla. Nästa träff blir den 28 Juni, ha det gott tills dess. /Maria |
|
|
Trevlig midsommar på er alla, nu börjar min bilsemester. Det blir en 1000 mila semester på 5 veckor, det blir en härlig bensinnota det. |
|
|
Får väl önska detsamma. Hoppas du får en trevlig semester Amet. //Marcus |
|
|
Jag har fått förhinder och kan tyvärr inte komma på lördag. Men ni andra som är sugna på träff samlas som vanligt vid samma tid och plats. Mvh Maria |
|
|
Vi får se hur det kommer att gå för mig... Har ingen bil o ingen tillgång till en annan bil heller o åka kolektivt känns inget vidare... Får dyka upp när jag skaffat mig egna hjul! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Får väl sikta på träff den 5:e juli istället, alltså nästa helg o hoppas på att fler är sugna tills dess. Ha det gott allesammans //Marcus |
|
|
Jag kan inte komma den 5/7, men siktar på någon av träffarna i Augusti. /Stefan |
|
|
Någon som tänkt dyka upp imorrn? //Marcus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.