|
Sida 2 av 82
|
|
|---|---|
| kommer självklart kika förbi :) | |
| Då kanske vi blir flera denna gång. | |
| Då var det 1 vecka kvar till träffen hoppas vi blir många. | |
| Det hoppas jag me =) | |
| Bara vädret vänder för idag var det inte skoj. | |
|
Jag la också ut en tråd på JRC där det också finns nåra som verkar intresserade.. Hoppas på mkt folk framöver:) O==00==O //Filip |
|
|
Ser fram emot helgen, hoppas att dagens fina väder står sig! //Marcus |
|
|
Precis Marcus håller med dig, det blir roligt o se hur många vi blir. |
|
|
Jag hade kommit om inte diffen legat vid sidan av bilen. Packboxarna är bytta och förhoppningsvis vara fastskruvad under lördagen men inte i tid till träffen. Jag får ta å sikta in mig på ett senare datum istället. Ha det så trevligt. |
|
|
ska försöka komma på detta, dags för en träff nu :-) Petrob ------ M3 Cab |
|
|
Enligt prognosen ser vädret lovande ut inför våran första stående träff på lördag. Länk Vi ses uppe vid Eurostop på lördag kl:14.00. Välkomna! Mvh Maria |
|
|
Jag dyker upp i vanlig ordning om vädret tillåter det. Jag dör inte av lite regn men det vore skönt med lite uppehåll. Med andra ord så bestämmer jag mig imorgon bitti. Mvh |
|
|
Vädret ser ut o bli växlande väder ca 20 grader varmt. Väl mött. |
|
|
Då är det inte många timmar kvar. Hoppas på fint väder o många goa bilar See you there.......... O==00==O //Filip |
|
|
Det blir säkert en underbar dag idag. Kvinnor och män ut ur husen och välkomna till träffen. Maria, Marcus och Amet har hittat en underbar sträcka där vi kommer och sträcka ut ordentligt på bilarna. Väl mött. |
|
|
God morgon gott folk, Uppehåll i Borås. Kan man få lite väderprognos från Jönköping så man vet om det är någon ide att tvätta bilen? Mvh |
|
|
Gomorron på er alla, det är uppehåll här i Jkpg och solen kikar fram just nu Länk Vi ses! Mvh Maria |
|
|
Hej alla! Vädret är ju bra än så länge, det här blir kanon, nu kör vi:)!! |
|
| Jag har just fixat mitt avgas och blir därför lite sen till träffen. Skulle ni kunna vänta ca 30 min så jag hinner dit!!!!!! | |
|
och allt var fixat, o så fick man åka in till jobbet o jobba, så j¤¤##la typiskt. Ja ja, har man jouren så har man. Hoppas Ni hade en bra träff. Petrob ------ M3 Cab |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.