|
|
|
|---|---|
|
Halloj, Vill bara stolt säga att man tillhör skaran Z3 ägare. Köpte bilen för drygt 2 månader sedan men har först nu lyckats lugna ner mig med körande för att presentera den på detta utmärkta forum ;) Z3 2.8 -97 Elcab, Elhiss, Färddator. AC Schnitzer front flippers, pedaler och handbromshandtag. Säljare mumlade även ngt om AC Schnizter avgassystem, men det är något som jag inte klarade av att bekräfta. Inte för att jag brydde mig om det, systemet ger ett extra härligt ljud i bilen. Vill bara säga att denna sajt är helt underbar att ha tillgänglig när man letar efter BMW, det som man bör kolla upp på BMW innan köp har diskuterats här tillräckligt för att en Newbie ska kunna hitta ett sjysst exemplar av sin drömbil. Thanks all for your posts :) Nu ska bilen till handtvätten | |
|
Det är bara att gratulera! Blev själv Z3-ägare för första gången, för en dryg månad sedan. Det är en underbar bil och fantastisk körglädje! Och precis som du säger så är detta forumet suveränt, här hittar man allt och gör man inte det så är det vänliga människor som svarar. Grattis! /Janne Min Z3. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.