|
|
|
|---|---|
|
Dagen började illa med mycket regn på vägen ner från Stockholm, men sedan blev det sol och en magnifik uppvisning på banan. Innan nån moderator får för sig att radera detta inlägg med förevändingen att det inte har med BMW att göra kan jag meddela att det fanns massvis med BMW representerat. Någon norrman vann Nordic Drifting Challange i en inte så standard 3-serie. Han spöade alltså de hottade suprorna vilket var skoj. I övrigt kan nämnas en fantastiskt vacker M3a, antagligen kompressormatad.. Den lät helt ljuvligt. En Imolaröd E39 M5 fanns också på banan. Ni får ursäkta bilderna på de säkerligen högskoleutbildade damerna i slutet.. kunde inte låta bli. Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. | |
| norrmanens bmw är riktigt grym.tackar så mycket för bildvisningen.det sista var också bra hehehe... | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Här är lite fler bilder från Söndagen. Länk Och lite filmsnuttar,bla VS med M5:an på depårakan och den omtalade norska E30:an med icke överladdad S50 eller S52 motor! Även en filmsnutt med drifting z3 coupen. Länk Länk Länk Länk Länk MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
| det var grymma filmsnuttar,tackar tackar m635 forever... | |
|
Jag laddade just upp några fler filmer från i lördags: Länk Jag kanske lägger upp lite bilder också, om intresse finns... ///Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.