|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet en bra mekaniker i göteborgsområdet som kan byta mina bussningar? Rekommendationer? Om inte så tar jag den till närmaste verkstad bara. Tack på förhand! | |
|
Göteborgs bilservice ligger utanför bilprovningen i partille. Åk dit, ring inte. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Tackar, det ligger i närheten av mitt jobb så det skall jag göra. Läst lite om dom här på forumet och det verkar som de flesta är nöjda. Jag kan posta mina erfarenheter här senare. Tack igen |
|
| Bavaria BMW i V.frölunda är också bra. Tror det finns en bra tråd om Gbg-verkstäder om du söker. | |
|
Både Bavaria och Göteborgs bilservice har ett gott rykte om sig. När jag flyttade från skåne hit och skulle lämna iväg 523an för en INSP II (ville låta verkstad göra det bara för att få stämpeln) så fick jag tips om bavaria. Tyvärr så tog jag rådet och bokade in ett besök där. Dessvärre var det inte mycket som stämde, kundbemötandet var milt uttryckt katastrofalt, vilket resulterade i att jag åkte därifrån utan att låta honom göra servicen. Åkte direkt till Göteborgs bilservice, dessvärre så hade han lång väntetid så jag hade att välja mellan att köra över serviceintervallet eller åka till annan verkstad. Eftersom jag inte ville ha mer strul blev tvungen att åka till skåne med bilen för att göra service på bilen. Jag var dock mycket nöjd med bemötandet jag fick hos Göteborgs bilservice. Jag kommer i alla fall aldrig att åka till Bavaria igen. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Bavaria är säkert väldigt kunnig och du får säkert bilen lagad på ett bra sätt med tanke på ryktet han har. Men eftersom han visade sig vara rätt knepig att ha och göra med, så känns det inte som att jag kan rekommendera företaget i fråga. Utan mitt tips blir Göteborgs bilservice just för att han har ett lika bra rykte, men visade sig vara mycket mera lyhörd och fokuserad på mina önskemål. Det är min uppfattning att det blir mindre strul med gbg bilservice. __ Bilblogg: Länk |
|
|
bj bilservice fd bayrische.... ligger intill mölndalsvägen samma gata in som harleyshopen... mkt bra service plus kundbemötande.. |
|
|
min röst går också till BJ Bilservice, bara bra betyg! "a human being can change the circumstances in their life, by changing the attitude of mind" |
|
|
Alla gånger Göteborgsbilservice. Alltid bra bra bemötande och bra utfört jobb. /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.