|
|
|
|---|---|
| Köpte en 745:a-02 igår....å nu undrar ja hur fn man ställer in nackskydden fram...verkar vara elektroniskt...men hittar inte knappen!!! | |
|
Lyfter tråden igen! Jag har samma problem, det står så dåligt i instruktionsboken, Jag har inte komfortstolarna men de är dock elinställning men den knappen som boken visar är för komfortstolarna så den går ju inte att trycka på. tacksam för hjälp, då speciellt passagerar nackskyddet nästan är i taket, inte så snyggt kanske :) Ett förtydligande, det gäller framstolarnas nackskydd för mig med. |
|
|
Samma knapp som ryggstödets lutning, men tryck den upp/ner i stället... --- Bilblogg: Länk |
|
| Nackskyddeb ställs in automatiskt beroende på hur långt fram eller bak du har stolarna...tog ett tag för mig å komma på d :) | |
| Ok, tackar för det snabba svaret balmgren. | |
|
Cire, vi skrev nog samtidigt, jag får prova både med knappen och stt skjuta stolen framåt o se vilket som fungerar på mina stolar Tack även för ditt svar. |
|
|
Du gör som balmgren skrev: 1) välj ryggstöd genom att trycka på den symbolen så att den lyser. 2) skjut justerratten uppåt eller neråt efter behov. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.