AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
1.228

Någon som kan rekommendera en riktigt bra bilrekondare i Örebro?

Någon som kan rekommendera en riktigt bra bilrekondare i Örebro??
Jag har ingen direkt erfarenhet av invändig rekond, förutom motortvätt, men dock lackkonservering och där tycker jag att Mr Cap i Örebro var klart bäst. Maken till djup i lacken har jag aldrig sett förut. Motortvätten var även den makalöst bra.
Jag har själv försökt mig på polering med maskin, men efter Mr Cap bestämde jag mig för att aldrig försöka igen. Det är värt pengarna om du har en fin bil.

Jag har i övrigt endast testat Ditec, både i Örebro och Köping, som i och för sig polarade bilen blank och fin, men som tyvärr inte fick bort strävheten på en av framskärmarna. De borde ha kunnat få bort detta.

Båda bilarna var svartmetallic.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.