|
|
|
|---|---|
|
Tjena Jag är sugen på att åka ner till ringen i höst för att köra lite. Det är inte så att några redan planerat att åka som man kan hänga på? Min tanke är någon gång i September och minst en dag på banan. Tycker det vore kul att åka några stycken, så man kan sitta och snacka skit på kvällen efter. MVH Richard | |
|
Kolla Länk där finns det Ringenkalender så man ser vilka som planerar att åka ner. /Rickard |
|
|
z3mpower: Ja, Stephan735 o jag planerar att besöka Ringen i början på september. Precis innan IAA öppnar. Min gamla pärla: Länk |
|
|
OK, tack. Jag kikade i kalendern och det var ganska många som planerade att åka, kul. b97_knl: Hur länge tänker ni vara nere? Har ni varit där förr? Jag har inte bestämt datum än, men en gissning är i mitten av sep. 2:a Sep är det visst DTM på ringen, vilket i och för sig vore kul att se. 21-23 sep är det ADAC ringen classic som också kunde vara kul att se. MVH Richard |
|
|
Jag ska till Tyskland i 1 vecka och måste hinna med en del möten, Ringen och bilmässan. Enligt planerna ska vi vara i Aachen runt 7-9 sept, eftersom IAA öppnar den 13 sept. Min gamla pärla: Länk |
|
|
Nu låter jag dum! IAA vad är det? Att det är en bilmässa framgår av texten men vart? Richard |
|
| Frankfurt. | |
|
Jag kommer besöka ringen i september. =) /// Viktor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.