|
|
|
|---|---|
|
Årsmodell -03, E46, 330, Cab Har haft den stående ca 2 veckor, startade den som vanligt, körde en sväng, stannade på macken och 5 min senare så var mitt stereosystem dött när jag skulle starta bilen... Jag kan inte ens komma till CD/FM/Aux läge längre. Alltså när man trycker på "Mode" knappen så händer det ingenting. Att starta själva stereon går inte heller, då jag trycker på knappen för att starta (den i nedre vänstra hörn) så är det stendött. Har kollat säkringarna, inga problem där. Är det någon som har något som hellst tips vad jag kan försöka mig på? /Fredrik | |
|
Hej! Min spökade för ett tag sedan. Testa att göra en reset av bilen, dvs koppla av batteriet i en kvart. Kanske även ett nytt batteri? Carl |
|
|
Min stereo small på väg till landet förra helgen. Blev nån overload med min bluetooth modul, så allt slocknade utom skälva monitorn och navigationen. För min del, så var det säkring 7 som hade smällt... eller den såg verkligen hel ut, men ja bytte den iaf, å då startade allt upp igen *phjuu* Det är säkring 41 och 7 som gäller för stereo å navi. Prova å byt säkringen iaf, är 7'an som gäller för din del tror ja, om du har navin fungerande. en 5amp säkring är det. // C |
|
|
Har hänt även mig att hela min bordcomputer(cd/navi/comp) dött när jag startat bilen för att senare starta upp vid senare uppstart ett par timmar bort. När den inte startade när jag vred igång tändningen försökte jag bara stänga av bilen och vrida igång igen, det funkade dock inte så jag letade reda på säk 41 (tror jag det var), ska vara en 30amp. Drog ur den och in den igen, vilket är säkringen för bordcomputern, vilket resetade den. beempower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.