AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.645

Någon som kikat på denna M3?

Sida 2 av 2
TP
1.047
TP_
M550D F11 LCI 2014
M3 E93 LCI 2011
Audi S8 D2 2001, 6vxl 360hk
Filip, är det alltså 314HK på bakhjulen? Stod inget om det i annonsen, då är det ju faktiskt mer intressant!
Lär nog vara i motorn, men det är ju rätt hyffsat ändå..
Filip_J
det är i motorn, bänkat och klart.

orginalkammar, vanos helt perfekt, inget kinatrim!
Filip_J
Sådär, det gick som jag trodde med min, inte svår att bli av med.

Det hela slutade med budgivning och buden låg allt från 120 - 130 000:- och priset hamna där omkring.

Nya ägaren hämtar den nästa vecka.

Mvh
TP
1.047
TP_
M550D F11 LCI 2014
M3 E93 LCI 2011
Audi S8 D2 2001, 6vxl 360hk
Kanongött att du fick sålt den så snabbt!

Jag har hittat en M5 E39 jag ska kolla på på lördag, hoppas på att allt är som det ska =D
Filip_j hahaha budgivning den va bra den..........
Filip_J
motorsport3: Vad är det som är så roligt med det? Bilen såldes för bra mycket mer än vad jag satte ut den för.

Tror du inte mig så kanske nya ägaren kan klargöra det för dig.

Mvh
mmm visst..... grattis isåfall hehe
Filip_J
Den nya ägaren finns här på forumet, vill han träda fram och säga som det är så är det upp till honom.

Alltid ska det vara den typiska svenska avundsjukan från någon stackare.
Hejsan!

Dojan undrade om någon visste något om den gula M3:an i Helsingborg.

Jag vet. Det var jag som importerade den från Tyskland -96. Har bara bra saker att säga om den. En kanon bil som fungerade helt perfekt under dom 5år som jag ägde den. Verkar som om Claes har tagit bra hand om den med. Hoppas att nästa ägare fortsätter med det. Det börjar bli ont om fina orginal bilar med få ägare.

För övrigt så kan jag säga att när jag hämtade den nere i Tyskland så hade den bara haft en tidigare ägare (en gubbe som byggde/renoverade kanaler!?!) och hade rullat ca 10500 mil om jag inte minns fel. Det var för 11 år sen.. Själv värderar jag skick mer än mil, det var därför jag köpt detta ex. Tror du kommer bli väldigt nöjd med den bilen om du köper den Dojan.

Mvh Henrik, Förste ägaren i Sverige.
Är det inte airbag i M3-93? Ratten verkar bytt.
pg_ice
jepp det är jag som är nya ägaren av Filips M3a.

förväntningarna är skyhöga alltså! jag försöker dra ner på dom men det är svårare med :)

kommentarer om bilen kan jag omöjligt ge nu eftersom jag inte har sett den så det kommer väl i slutet på nästa vecka.

Det var många som ringde och var intresserade av bilen så då blir det som det blir.
delvis budgivning.
jag hade redan bestämt mig för den bilen när jag såg annonsen och även såg vad som var monterat på den.
så då får man slåss lite extra för att inte tappa den :)

Filips M3a har precis den extra utrustning som jag ändå tänkte slänga på om jag hade köpt en helt original M3a
så nu får man en M3a som man slipper jobba med.

CoiloverKitt/Supersprint System/Värre bromskivor och Belägg/Chippad
andra fälgar med nya däck.
det får man inte gratis,
så man måste man räkna på vad det skulle kosta om man själv hade satt dit det på bilen.

okey grattis blir säkert jätte nöjd ser fin ut iallafall.. Tyckte det va konstigt me bud givning för en M3:a men men allt kan hända tydligen? Filip_j nu tror jag dig och jag e inte det minst avundsjuk kan jag garantera dig, tyckte bara det lät konstigt men sorry....
Filip_J
Menade inte att vara ohövlig. Men varför skulle jag ljuga om en sån sak, rätt patetiskt isåfall.

Jag hade nog med tyckt det verkat vara konstigt med tanke på hur många M3 E36 det finns till salu.

Men just min bil som är i väldigt bra skick, och med diverse delar är inte lätt att hitta.

Blev själv förvånad när folk ringde och bjöd högre än de andra.
Jag har tur, men jag har ännu mer tur som hittat en seriös köpare, men det kan jag garantera att det är ont om sådana.

Jag hade heller aldrig sålt bilen till någon som tänkt köra sönder bilen om man säger så, jag säljer den enbart till en sann BMW-vän. Är själv inne på tredje året med bilen, och jag har ALDRIG behövt göra mer än att serva och köra, otroligt bra bil, aldrig något som gått sönder på den.

Det kommer inte bli lätt att lämna ifrån sig nyckeln :(

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.