|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, nu är det så att jag har ett hål i den stora burken som är längst ut. (Har testat att sätta handen under och det kommer ut avgas där) Är inte så bra på bilar, därför behöver jag er hjälp smile Har haft hål förut där med och då svetsades den. Men den verkade hålla i några månader bara. Har en Bmw E36 316i -92 Någon som har tips på några utblås? Kan jag köpa en sånhär och ersätta burken som jag har just nu eller måste man köpa till något annat också? Länk Vilket tum ( " ) är det jag ska kolla på eftersom jag har original avgassystemet på just nu. Tack i förhand. | |
|
Eftersom dessa är av universaltyp så är det lite pyssel innan du har de monterade på bilen Enklaste sättet att åtgärda är ju att skaffa en ny burk typ original från någon reservdelsfirma, alternativt söka en beggad Dimension på ditt system mäter du enkelt själv (diametern på rören) |
|
| Är det verkligen bra att montera en rostfri slutdämpare ihop med det galvaniserade orginal system från fabrik? Har för mig att BMW:s grejjer är galvaniserade, eller har jag fel? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.