AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
418

Race i Kalmar...

mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Ford Mustang mach 1 -1970
Bmw M3 e46 smg cab -02
För 2 Veckor sen var jag i Malmö på ASG strippen och kollade lite..Jag kan inte säga nåt annat än att jag blev imponerad..av alla bilar och folk.
Men nu i helgen åkte jag med en kompis i hans Nissan 200 Sx till Kalmar..I början av kvällen var det både dåligt med folk och bilar..men vid tolv tiden började stylade bilar att dyka upp och vi följde efter.. Vi körde ca 1,5mil ut i skogen tills vi kom fram till en lång raka..Det dröjde inte mer än 15 min så va det över 150 bilar där...Ni som inte har varit i ´Kalmar jag lovar att det är värt att åka ner där en Lördag kväll.....Lite synd bara att jag inte hade min egna bil där då =(

Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel..
sj
588
sjobusen
420d GC -16
Z4 sDrive 35i -10
Jag är i Kalmar de flesta helger. Vart åkte ni nånstans..norr söder..???
Låter himla intressant. Var den där rakan lite kullig... Alltså går lite upp och ned hela tiden...??

Hu
11
Humpe
E46 320 -03
Norrut. Precis som mickqe råkade jag hamna där för två veckor sedan (kunde tyvärr inte stanna den gången), tänkt jag skall dig till helgen igen för att se om det är något då.
sj
588
sjobusen
420d GC -16
Z4 sDrive 35i -10
Norrut på E22 eller..??? Vart då..??? Vilken tid ska man vara där för att få se nått spännande..???

mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Bmw M3 e46 smg cab -02
Ja Norrut...Vi kom dit vid 20-tiden..och vi låg och snurrade mycket besvikna i Kalmar till halv tolv sen körde vi bort till Mc Donlads och där hade folket börjat samlats och vid 12- tiden så följde vi bara efter bilarna...

Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel..
sj
588
sjobusen
420d GC -16
Z4 sDrive 35i -10
Åkte ni ända bort till "flygrakan"....??? En raka som är extra bred och som ska kunnas användas av stridsflygplan vid ev krig..
Är väl kanske en 4 mil dit ifrån Kalmar skulle jag gissa.
Stämmer detta..???

mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Bmw M3 e46 smg cab -02
Jag vågar inte svara på din fråga tyvärr...Jag åkte med min kompis Nisan vi låg inte under 200 på vägen dit så det kan vara mycket möjligt att det var några mil vi åkte..Jag hittar inte så bra själv i Kalmar..
Ry
248
Rydberg
325i Touring -89
Det är vid Flygrakan ja!
Ni har väl läst och hört om gnatet på radio, TV och i Tidningar den senaste tiden.
Var reportage i Östran o i smålandsnytt idag.
På fredag ska jag nog norrut o köra en repa mot en Mondeo som tror jag köpt en 80 1.8s.

Rydberg
Fr
1.143
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
Trevlig lång och bred raka med allt som oftast lite trafik. exvis i Söndags mitt på dagen när jag råkade vara på vägen konstaterade jag att officiella 213 knyck för min lilla 4:a inte verkar vara någon överdrift då den tämligen snabbt och utan protester visade 220 knyck på mätaren.

Fr
1.143
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
Trevlig lång och bred raka med allt som oftast lite trafik. exvis i Söndags mitt på dagen när jag råkade vara på vägen konstaterade jag att officiella 213 knyck för min lilla 4:a inte verkar vara någon överdrift då den tämligen snabbt och utan protester visade 220 knyck på mätaren.

ul
94
ulw
745iA Executive -85
3,0si -75
Var rädd om älgarna i Mönsterås!

Ulf W.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.