|
|
|
|---|---|
|
Tjena, har precis fått på 4 nya sommardäck, jag blev lovad "Kumho Ecsta SPT KU31" av polare som jobbar på en verkstad. 4000kr för nya däck inkl arbetet. Till min förvåning hade jag fått "Sport-One" istället?! Länk Min polare förklarade det att det var lika bra däck och att det var ett kvalitets däck och inget skit, för de vill ju inte att kunderna ska bli missnöjda. Har jag blivit grovt blåst eller vad? Han sa att det är av samma kvalité som Kumho fast det hade ett annat tryck på dem bara.. man ser ju tydligt att det inte är samma "spår"? i slitbanan ens.. Ska jag betala 4000kr för dessa däck? Jag är iaf lite missnöjd. | |
|
har du fått något du inte beställt så är det ju fel känner du dig missnöjd så är du ju det. be dom byta eller få pengarna tillbaka och handla någon annanstans. |
|
|
Hur mkt kostar det på andra verkstäder för att köpa märkes däck som Kumho med montering? |
|
|
SportOne är INTE samma som Kumho, Kumhos budget däck heter Marshal Man kan knappast kalla Durun för kvalitetsdäck, men möjligen ett bra billigt däck Omöjligt att svara på priser när du inte skriver dimensionen, men Däckverksta'n som jag handlar hos, (samma ägare som har Wennström Racing) tog 820:-/st för 225/45-17 med montering och allt (SportOne), vad de tar för Kumho vet jag inte |
|
kicken |
bimmerkid: ...det spelar ingen roll vad "handlaren säger" ..det är du som beställt KUMHO "ecsta" ..och har du inte fått det du beställt , så är det FEL!! då får dom göra om och göra RÄTT ..så är det , jag skulle inte betala ett öre... /kicken |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.