|
|
|
|---|---|
|
Hej ja hade tänkt att byta ut orginal systemet mot ett sportavgas system. är det nån här som har kört med simons på en 328 E46 hur funkade det i såfall?? tyckte att ferritas va för dyrt dom(dom skulle ha 10000:kr för att bygga ett till min bil). räker det att bytta avgassystemet eller måste man ha ett öppet sportlufft filter också för att få ett gott ljud?? vilka filter rekomenderar ni isåfall? | |
| Hur mycket kan du tänka dig att lägga ner på ett sportsytem? | |
|
om du villha ett grymmt ljud så kör på Eisenmann!!!!!!!!du kommer att fastna för det med 10000%garanti! jag har precis installerat ett >Eisenman Racing sportavgassystem...det är ett otroligt skönt ljud!!! det kostade mig 8400 kr!Värt varenda krona! gå in på stylabilen.se o kika! M-power |
|
|
klart att jag vill ha ett gött ljud..men jag är inte berädd att lägga så mycke pengar som 8400kr för ett avgssytem. hade nog mer tänkt mig nått för ungefär halva de priset... |
|
|
ok...då kan jag rekomendera ferrita..mkt bra blju och kvalité för pengarna! M-power |
|
|
ferrita har inga färdiga system till E46 och dom ville ha 10000 kr för att bygga ett på min bil..så det verkar som om dom är ännu dyrare. mvh karl |
|
|
kolla in rakarör.. Mvh M-power |
|
|
det ska jag göra.. tack för tippset.. |
|
|
kontakta stylabilen. han har bra priser på eisenmann. // M.V.H. Daniel |
|
|
Bor du i närheten av Uddevalla kan ja rekommendera Stjernqvist racing. De skräddarsydde ett rostfritt 2,5 tums catback system med totalt 4 fullflödes dämpare å 3 tums utblås till min. Lite bröligt på vissa varv men grymt skönt ljud. Fixa även ny programvara + öppet Green sportluftfilter. Är löjligt nöjd med min pärla, märkbart rappare. Allt gick på 10 lax...... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.