|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag söker efter en pålitlig serviceverkstad med hyggliga priser i Göteborg med omnejd. Skall göra Insp.1 | |
|
Länk Här är en tråd där det listas några värkstäder, kan själva rekomendera Göteborgs bilservice i partille Jocke som har stället är kanon att ha och göra med kan vara svår att få tag i på telefon, men åk förbi och snacka med honom otroligt trevlig dessutom! ///Johan |
|
|
Tack Johan! Har pratat med BMW Group de tog 9200-:, Wölkers ca. 9000-:. Har även pratat med BJ Bilservice AB i Mölndal. Han sa att de har bara ängnar sig åt BMW och har gjort detta i 20 år. Dom tar 4300-: + ev. packning ventilkåpan ca. 600-:. Han sa också att de artiklar som går till insp1 är olja och fiter. De använder sig av Motul oljor och inte Castrol. Jobbet skulle ta 3 tim. Låter detta riktigt??? M3 E46 |
|
|
Jag skall träffa Jocke på Gbg:s bilservice imorgon, jag kan höra vad han tar om du vill? BMW CS #5206 |
|
| Christer, det vore jyst! | |
|
Joakim säger att ventilerna skall justeras på din bil, och det kan inter han göra. Så det blir nog nån av dem andra du får vända dig till. Kolla bara med dem så att ventilerna verkligen justeras. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.