|
|
|
|---|---|
| Det var verkligen mycket roliga bilar i dag på lunda.Den svarta 325an E30 var inponerande med 3liters M motor och allt vilken sång.Dahlbäcks Audi måste jag tyvär medge att den gick fruktasvärt bra.Han trampade plattan i mattan efter ca200m så spann det hej villt på alla fyra det var det jävligaste jag har sett. | |
| Var det ingen som tog bilder?? | |
|
Jag har filmat hela kalaset=) Dahlbäcks Audi va de rugigaste jag sett på länge. Mer brutalt drag får man leta efter. Fick alla andra bilar att se ut att stå still. Finns bilder på Länk bla en bild på min M3, men bilden va inte så snygg tyvärr. ---> M POWER <--- |
|
|
Måste hålla med, riktigt lycket! Vilket väder, vilka bilar! *lyrisk* =) Dahlbäcks Audi var ju helt j*vla enorm asså... Fyrhjulsspinn de sista 200-250 metrarna! //Koffe |
|
Peter |
BILDER från LUNDA; Länk Länk /P... |
|
Japp mycket trevligt. Alpinan med V8 pinna oxå på : ) Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck. |
|
| Oranga Dahlbäck Audin var på 650 Hk förra året om jag minns rätt... Grymt snabb !! | |
|
Fick reda på varför Audin svajade så andra åket.. de va nåt i drivningen på höger bak som gick av.. så kan de gå me dryga 600Hk ---> M POWER <--- |
|
| Helt okej dag på Lunda. Synd bara att det aldrig kommer igång i tid med körandet. Va jävligt sugen på att dra en repa själv, tyvärr så var det polaren som tankade bilen så det åkte i 95 istället för 98 oktan. Vet inte hur pass mycket det gör, motorn justerar väl ned tändnigen själv. Känns dock inte så bra att pressa motorn när det inte är rätt soppa i. | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
hmmm, varför valde jag en golf runda... nu sitter jag här och är avis... Det var ju kalas väder oxå.. Ska skärpa mej. |
|
Wald å Fischer: Saxat på Dahlbäcks hemsida: - Audi S2 2.2 RSR - Max. effekt motor 460 kW @ 6.280 r/min Max. effekt drivhjul 382 kW @ 6.280 r/min Max. vridmoment 767 Nm @ 5.470 r/min Vi snackar asså 625hp på motor å 520 på drivhjulen =) Var visst en drivaxel han drog sönder... Dyrt nöje =) //Koffe |
|
|
Ingo: Tack, nya däck gjorde susen! Lite jobbigt att förlora mot en Vovlo 244DL ;) Lyckades att ta förra tävlingens vinnare, Ronta i sin 300ZXTT+ iaf.. Kul att köra av sig lite.. Mvh, /B |
|
|
Ja om den (244) skulle vara orginal *ler* Vad nöjd jag blir när jag får höra att du "klöpp" Ronta (riskokaren :) men den går ju jä-ligt bra! Mvh Ingo E39 snart med blankpolerade 19". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.