|
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
Nu har regnet från Karslhamn hamnat i huvudkommunen. Åkte idag omkring i regnet och tycker det är mäkta irriterande att jag får imma på alla rutorna i en grisblink. Får då antingen dra igång AC ... eller den längre tidskrävande metoden med extra defrosterverkan. Är det jag som fortfarande är osams med denna värmeanläggning i min 692 000:- kronors bil (OBS avser NYP ... för 16 år sedan ... dagens pris ligger på 10 000:-) ... eller "är dom så?" Som jag alltid säger .... bästa och enklaste värmelösningen fanns i Volvo Amazon. Två spakar en för fläkt och en om man ville det skulle blåsa i mustaschen eller på tårna ... t o m en idiot som jag kunde med den lösningen. Nu får man köra med dblstråleoscilloskåpet bland ca en miljon elpryttlar för att försöka hitta en värmegnutta. MVH /// Paap R |
|
Mycket enkelt Paap: Det är dags att byta mikrofiltret! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hmmm....säkert en fråga som varit uppe tidigare i ett otal frågeställningar>>>MEN jag frågar ändå ;)>> När fick E32 kupéfilter? Mvh Janne. |
|
happygrus |
1990 ska det ha varit.. det sitter iaf inget på min 89a.. |
Paap Reeder |
Hej! In my case så bytte jag detta filter ganska nyligen ... d v s i nov och tror väl inte på den som felorsak om det inte är extremt korta bytesintervall på den. Körde igår och kom in i en regnskur under en 20 milafärd ... och nog fanken bidde det imma ett tag. Sedan vart det kontinuerligt regnande under ngn timma ... no problems. 4- pers i limon. MVH /// Paap R |
|
Kan det vara någon igensatt dränering? Men du har väl koll på det mesta på den bilen antar jag... /Mats J |
|
Paap Reeder |
... nu när du säger det så var det länge sedan man såg ngn "pöl" av AC-vatten under den. MVH /// Paap R |
|
Janne T: 6/90. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.