|
|
|
|---|---|
|
Jag köpte i vintras ett komplett framvagnsset inkluderande samtliga länkarmar fram till min e39. Bilen har sedan dess gått drygt 6-700 mil. Jag var idag och besiktigade bilen och det visade sig att den undre högra länkarmen som jag bytte redan var glapp. Länk till firman jag pratar om: Länk Jag vet att många harifårn har köpt länkarmar av denna skitkvalitet och er andra vill jag bara varna: se upp ... | |
|
Vilket fabrikat var det på delarna? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Noname har jag för mig, de är tillverkade helt i aluminium men saknar prägel. | |
|
Det brukar åtminstone stå någonting på förpackningen, t ex är Mapco och Meyle stora eftermarknadsleverantörer. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jo det står säkert något på förpackningen men den har tyvärrhamnat i soptunnan sedan ett halvår :/ Någon mer som köpt från ATP och kan tala om vilken tillverkare de använder sig utav ? |
|
|
Köpte några länkarmar från ATP till e39. Den ena var tillverkad i Tyskland och den andra hade en annan förpackning och var tillverkad i Kina. Kvaliteten kan nog variera stort och har man otur får man kina-grejer("biltema"). Men man får vad man betalar för! Kostar det en bråkdel av vad man får ge för original så kan man inte förvänta sig att kvaliteten skall vara likvärdig. BMW CS #06606 |
|
| Nej det är oftast sant att man får vad man betalar för men jag hade nog iaf räknat med en hållbarhet på ett par år. | |
| Framvagnsstag är en storsäljare på Biltema när jag köpte till min E34 så var inte orginalnr bortslipat det är 3 år sedan och bilen rullar utan glapp ännu,jag tittade en gång till senare men då var det bara stag med bortslipade nr och ompackat i deras emballage. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.