|
|
|
|---|---|
|
Vad "f...n" är.."scheinwerferreinigungsanlage". Bilen gick ej att starta (larm o startspärr var OK). Hittade då säkring nr 22 (20amp) brunnen på min 540-E34. Bytte den o starta (skumt, för det låter som nåt med rengöring??)Jag har en svensk instruktionsbok, men där framgår bara att allt står i locket över s-centralen i motorutrymmet. Nog fan gör står det där.....men på tyska. Nån länk att få tag i svensk text till säkringscentralerna (under baksätet o motorutrymmet). Tacksam för tips | |
| Det är spolningen för vindruta och strålkastare , säker på att du tittade på rätt nr? | |
| Jepp. O den där "schein.... matades via BÅDE säkring 22 o 24 (stod på lockets insida | |
|
Det borde ju absolut inte ha att göra med den säkringen. Men jag prova att starta massor av gånger och ryckte mellan N och P läget för att verkligen vara säker att inte nån växel var i (den tabben gjorde man första veckan) Det ända jag kollade o såg var denna skumma säkring . Skumt, måste ha varit nå högst tillfälligt. Vet du var man kan få en svensk text till säkringscentralerna????? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.