|
|
|
|---|---|
|
Min tredje Zäta är på väg,började med en Roadster-98 till en Coupé-99 och nu äntligen,en Z3M Roadster-97. Kollade upp försäkringen och 6700:- helår/helförsäkring med den nya premiehöjningen var mkt överkomligt. En del att gå igenom på bilen men i det stora hela i god kondition. Motorn går riktigt bra och ljudet,tror M står för MUMS,eller? Kommer mer info och bilder om någon vecka. MVH/Evotek Min Coupé=Såld! Länk | |
|
Håller med att M förmodligen står för Mums... sånt underbart ljud! Och då menar jag inte stereon! ;-) Grattis till en underbar bil! /Magnus Länk Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
| Ja du kommer då inte ångra dig, kom just hem från en liten nöjestur och det är så förbannat härligt. | |
|
Grattis! Mmmums! , FMZ3 |
|
| Grattis. Otroligt roliga små bilar men livsfarliga både för lem och körkort om man inte är försiktig. :) | |
|
Tack alla,som gammal sporthojsåkare är man sugen på lite adrenalin emellanåt,tyvärr har både kropp och sinne växt ifrån hojarna=gubbe! Svårt att hitta mer power för pengarna,riktigt sugen nu på bilen men får hålla mej en vecka tills den är leveransklar/MVH Min Coupé=Såld! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.