|
|
|
|---|---|
|
Halloj, Ja som sagt funderar på att köpa en e36:a, det som jag vet är att det måste vara sexa i den. Är helst ute efter en 325/328 men 320 skulle kunna funka om man hittar ett fint ex med inte allt för många mil. Så till min egentliga fråga, vad kan man begära med en budget på max 40k:-? Tacksam för svar och gärna tips på intressanta objekt uppskattas då jag själv sökt men inte funnit nåt direkt intressant. mvh//Jimpa som är fast i bmw träsket =) | |
|
En 328 för 40k är nog inte lätt att hitta i hyfsat skick, definitivt inte coupén. En fräsh tidig 325 sedan/coupé borde du kunna få för dem pengarna..Ta och titta på ett par stycken i den prisklassen och bilda dig en uppfattning :) |
|
| Har hittat en 323:a sedan som ser helt okey ut. vad skiljer 323 mot 325 mer än att 323:an har 170hk? | |
|
Aluminium motor.. samma NM som hos 325an (245 NM). Billigare i försäkring och skatt? oftast fräschare och nyare än 325an. Nya m52 motorn i om det är en från -96 vilket är tystare än 325an. 323an är en 2.5 L motor som 325an. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.