|
|
|
|---|---|
|
jag håller på att leta efter en bmw M5 E39a. men de finns en uppsjö av dom och priserna varierar ganska rejält. samma pris på olika bilar med enorm milskilnad. så vad ska man leta efter och vad är ett rimligt pris för en 00a med ca 14000 mil på mätaren, den ska givetvis vara fulutrustad. bilens skick ska givetvis vara exemplariskt. mvh racing Pater, peccavi.... Länk | |
|
En 00a med 14k mil på mätaren beroende på skick färg utr osv 170-180k nånstans kanske? Jag hade kunnat få en M3 E46 i top skick för vad jag gav för min 00a ifjol med 3200mil på mätaren så mycket ligger i hur mycket man är villig att ge för ett objekt i kanon skick om man nu lyckas hitta dom. |
|
|
Länk |
|
|
James Bond M-Bumsen i länken ovan verkar fin. :) /L |
|
|
Håller med Leffo. Ser fin ut. Priset är väl inte heller ngt att gnälla över. Dessutom verkar den ju till skillnad mot andra som är fulutrustade vara fullutrustad... |
|
|
Med risk att få halva Autopower-forum efter mig tycker jag man skall satsa på en billig 99-00a för ca 150k. Köper man en dyr 02-03 har man ett fruktansvärt värdetapp att se fram emot. De verkar va gott om misshandlade E39 M5 i alla prisklasser, men med lite tålamod tror jag de går att hitta en vettig för ca 150.000 :- BMW CS #5139 |
|
|
Länk Detta exemplar verkar iaf på annonstadiet vettigt, koppling samt LMM bytta och fräscha däck. BMW CS #5139 |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
bilfreaks länk på den ImolaII röda,kan jag intyga på att den är i ett mycket gott skick! Den ägs av min systers pojkvän,och han åker numera V***O kombi med fastmonterad bilbarnstol. Endast sommarkörd och förvarad i garage i hans ägo. MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
försök hitta en svensksåld mycket biligare försäkring betalar 4700 för min m5svensksåld 10000 för min 540 import |
|
| försök hitta en 01 eller nyare faceliftad ny ratt stor navi + pruta gav 210 för min 7800mil | |
|
Det var billigt! Jag får pynta 7200 helföräkring helår.Vad har du för bolag fredde? Min Imola Länk |
|
| 2002. det är på trygghansa viserligen på fassan | |
|
kan de tta var något att ha, är de någon som känner igen bilen Länk de finns ju en uppsjö av M-bilar, så de gäller ju att hitta rätt. vill ju köra bilen och inte tillbringa tiden i garaget. mvh racing Pater, peccavi.... Länk |
|
|
Fredde 540: Det är inte alla bolag som skiljer på "import" & Sv-såld... Du skriver: "betalar 4700 för min m5svensksåld 10000 för min 540 import" Står båda bilarna på din pappa då eller står 540´n på dig? Mvh Jimmy |
|
|
Trygg Hansa skiljer på import och Sv-sålt men det är också det enda bolag jag känner till som gör det, övriga är vettiga, Trygg Hansa (både säljare och hans chef) rekommenderade att jag skulle köra oförsäkrat till SBP för regbesiktning så dom litar jag inte på överhuvudtaget så det är ingen förlust att slippa dom. Stephan |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.