|
|
|
|---|---|
| När man har sidoblinkers på då lyser varnings blinkers med är det nån som kan det här ... | |
|
Kan du förklara lite bättre vad problemet är? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Om man vill svänga så blinker man åt det hållet och då börjar det att blinka varnings blinkers med så är det svårt att visa bilar som är bakom och se att man kör åt höger eller vänster | |
|
Finns det larm i bilen som blinkar när du låser? Skulle kunna vara fel på det i så fall. Annars tippar jag på fel i blinkersspaken eller varningsblinkersknappen mellan sätena. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| larm finns det men det har inte jag märkt om det blinkar men blinkersspaken ska jag kolla men nu har det börjat och visa att det finns nå fel på lampor i baklykten så har jag redan kollat allt med lampor och bytte alla de lampor som finns bak så bytte jag batteriet tillett nytt men de är samma sak, men vad tycks om jag förstärker minus polen med en kabel från karoset till batteriet ? eller vad kan man kolla förs? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.