|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag vet att det här egentligen ligegr på fel ställe, men, det är inte en traditionell köpes/bytes annons utan mer en förfrågan om ifall det inte är någon som känenr till några Aplinor som ev. snart är på väg ut på marknaden här i Sverige. Jag har en superfin Audi Cab som ju borde vara populär såhär när cabsäsongen börjar, är det ingen som kan tipsa mig om någon som har en Alpina de är beredda att byta mot min cabbe? Utbudet på Alpinor i Sverige är åt pipsvängen för dåligt, och jag vill helst inte åka iväg och leta upp någon i Tyskland, risken är alltför stor att åkta på dåliga bilar och komma tomhänt hem. Någon som har några tips? Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :P :P :P Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> | |
| Har du provat att kolla via BMW.de? Om du nu kan tänka dig en liten sväng ner till Bratwurstland alltså, har själv sett/hittat ett par hos auktoriserade BMW-handlare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.