|
|
|
|---|---|
|
Som rubriker lyder. Vad skulle ni välja? Jag ska byta mina tråkiga stolar. Jag har iofs redan bestämt mig för ett av alternativen, men det skulle vara kul att se vad forumet säger. Motivera gärna dit val. | |
|
Sportstol i halvskinn, alla dagar i veckan! Mycket bekväma tack vare lutningsfunktion samt möjligheten att förlänga lårstödet. Sportstolar gör dessutom bilen mycket mer lättsåld. Standardstolarna är inte särskilt bekväma, sittdynan är alldeles för kort och inställningsmöjligheterna är dåliga. |
|
|
Instämmer med Kristoffer. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
instämmer med övriga halvskinn är mycket skönare och snyggare. mvh kim |
|
| sportstolar med halvskinn, även om helskinn är nice =) | |
|
Håller med alla andra... du slippper fara runt i bilen också. Mpower |
|
tornet |
Sportstolar! Klart snyggast och bekvämast! |
| väldigt dum fråga egentligen:D vem fan gillar standard stolar?:P | |
|
edström: HELSKINN i standard stol kan ju tänkas vara intressant om man gillar skinn inredning.Hade halvskinn och sport stolar i förra 328 an och det var nice. Mpower |
|
|
Varför inte sportstolar och helskinn?? Det hade varit mitt val =) |
|
|
Orginal sportstolar ger bättre sittkomfort i många fall men är inte så fantastiska för höga laterala g-krafter som många vill tro, detta p.g.a. för mjuka sidostöd. Skalstolar "is the shit" om man vill sitta ordentligt vid hård kurvtagning :D Trots att jag är lång tycker inte jag orginalstolarna i e46 på något sätt är kassa, hittar du en skinninredning i snygg färg så... Mvh, /Wille |
|
|
Sportstolar oavsett matrial går före standardstolar i skinn. ___ //Ulf |
|
|
Någon måste avvika och jag ställer upp. Hellre helskinn och standardstolar som jag tycker är mycket bekväma. Men ett tredje bättre alternativ är komfortstolar med skinn som jag hade i min förra E39. Jag har nu sportstolar och är inte särskilt imponerad, lårstödet saknas för min del och sidostödet är inte heller så märkvärdigt. Jag upplever ingen större skillnad mot standardstolarna i E46, även om jag sålde min för drygt två år sedan så jag kan minnas fel. Hade jag inte hundar med tillhörande pälsspridning skulle det dock kvitta vilket material stolarna hade. Lite OT; För dem som inte provat E60/61 kan med sportstolar kan jag tveklöst rekommendera dem. De är fantastiska. Utvecklingen går tydligen framåt. Mvh Mikael |
|
|
Sportstolarna! Jag hade ett krav när jag letade bil sist och det var just sportstolar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.