|
|
|
|---|---|
|
Går i funderingar att sälja M Roadstern ev byta in den till förmån för en ny bruks vagn tänkte först satsa på nya Xc70n som komr nu men har hört mycket gott om Bmw`s nya dieslar så det får gå i den riktningen istället dock är jag allt annat än insatt i modeller som inte har ett M på bagageluckan. Krav jag har på bilen: -Gott om lastutrymme -4wd -Helst Diesel motor gärna riktigt pigg sådan -Hög markgång helst vill inte behöva smyga över farthinder & dylikt även kunna ta den för mindre skogskörning imellanåt om behov för en fisketur eller dylikt faller in -Hög kvalitet samt kvalitetskänsla Vet att nya X5 är ett alternativ men finns det fler? Är välldigt okunnig när det kommer till bmws nyare modeller då jag endast ägt och äger "äldre" M modeller. | |
|
Det finns väl egentligen bara X5 och X3 att välja mellan iom markfrigången. X3 är ju ett billigare alternativ till X5. Jag provkörde X3 3.0sd, och den var inte dum. 286 hästar, diesel och x-drive. Annars är nya X5 en imponerande skapelse, men den kostar ju också därefter. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Tror att X5 3,0d kommer att falla dig i smaken! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Jag skulle vänta tills sd-motorn från X3 hittar ner i nya X5... Beggade X5 börjar komma ner i pris nu så köp en sån och vänta tills nya X5 får sd-motorn. Om du vill trimma en begagnad så köp helst en med manuell låda. Tänk på att importerade dieslar kan ha löjligt hög beskattning iom att de vägs in manuellt. Länk Länk Länk Länk Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.