|
|
|
|---|---|
|
Någon som varit och kollat på denna 540 hos jarls? eller någon som vet nåt om den? Länk | |
|
Var mycket grundlig och kontrollera allt mycket mycket noga. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Du har ju regnummer, kolla allt via det på Förenade bil, inte hos säljaren. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Jag vet inget om självaste bilen, men vet att Jarls är mycket nogranna, duktiga och är rädda om sitt namn, så det är bra bilar dom säljer. | |
|
Ahlgren, har du varit ute hos Jarls och kollat noga på deras bilar eller är det bara en uppfattning du har fått? __ Bilblogg: Länk |
|
|
Bra frågeställning Mugge! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag bytade in min 528 98 i november 06 mot en 330i 02 och jag är hur nöjd som helst med min bil. Fick ett års elektronikgaranti och i övrigt är dom mycket bra att ha att göra med. Har även gjort en service där nu i veckan till ett överkomligt pris jämfört med BMW. Sen är det ju alltid upp till köparen att kolla upp skicket på bilen man tänker köpa. Bosse |
|
|
Ser fräsch ut. Vi får dock hoppas att det är vinterdäck på (på bilden alltså). Lite allergisk mot trä, men det går att byta. |
|
|
jag håller med om att trä är ganska fult! har dock inte sett nån 540 till salu som inte har det.. Jag tycker också priset är i överkant..eller det är bara jag? |
|
| Jag tycker priset verkar sjukt högt. Trä...är det bara jag som tycker det är snyggt? | |
| Trä kan vara snyggt, men just den kombinationen är sjukt tråkig tycker jag iaf. | |
|
Mugge det är en uppfattning jag har fått. Jag har servat min gammla bil hos dem. Sen finns det säkert många andra som har en annan uppfattning.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.