|
|
|
|---|---|
|
Röd 525I touring 93 med 17tummare Ronal snodd i Partille inatt ( Sett den? maila mej så kommer ja å skjuter tjuvjäveln i småbitar, sen matar ja fiskarna med resterna | |
| Registreringsnummer, färg på klädsel, Yttre kännetecken, Typ av fälgar samt allt som kan bidra till att känna igen bilen enklare är bra. Vart kan man kontakta någon om man ser något. | |
| SET 325 Röd Touring ,kolla galleriet för bilder på den med 17tummarna Ronal R7 deeplip tror ja det e (måste fråga Johan här på BMWpower hehe), tonade rutor numera alla from bakdörrarna. Ser ni bilen ring mej på 031-3401602 | |
|
Faan ingen edit knapp hehe här e länk till bilderna iaf Länk |
|
|
F-n att folk inte kan låta andras grejer vara ifred, blir så förbannad! Hoppas det löser sig till det bästa Nallen. /David |
|
|
Ska hålla ögonen vidöppna!!! Lovar! M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Ska också hålla korpgluggarna öppna... rör mig i Göteborg varje dag så. Hoppas bilen blir åtefunnen okvaddad! ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Skall åxå ha ett vakande öga!!! rör mig i GBG området dagligen då jag bor i Mölnlycke OO=00=OO Go & Gla Kekschokla |
|
| Vet inte kanske för pessimistisk, men jag tro inte dom hittar den eller så totalt kvaddad man får ett psykbryt. Fan i helvete va ja skulle vilja göra otrevliga saker me en biltjuv just nu. | |
|
Den e upphittad och våldtagen (( fyfaan i helvetes tjuvjävlar. |
|
| Hur gick det med den då? | |
|
Dom har vrålkört 61 mil, antagligen prickat en vägbula så smackat i framvagn + bakvagn bakaxelklumpen har saknade bitar av metall, avgas smaskat framför kat m,m. Div bulor och repor och intryckt kofångare, ser ut som faan invändigt, sönderbruten panel m,m Dödsstraff åt biltjuvar! |
|
|
Dom stal min bil i natt också...... men jag har inte hittat den än. Det är en BMW 518iS -87 gråmet tonade sido rutor. Regnummer: ERM 820 Om någon har sett/ser den så maila mig snälla.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.