|
|
|
|---|---|
|
Hjälp!! Nu har jag hittat 2st fina BMW som jag är intresserade av, provkörning sker nästa vecka. 320 Touring 2000år 10200mil grönmetallic. 109.000:- 318 i Touring 2003 år 12369mil silvermetallic 117.000:- Vilken skall jag välja?? Är det ngn större skillnad på karosserna? Finns det några nackdelar att ha 2 cylindrar till. Försäkring blir dyrare? Mer som går sönder? Eller är det tvärtom?? Båda har manuell låda. MVH Bosse | |
| Av dom ovanstående skulle jag välja 318.Prestandamässigt är det inte så stor skillnad som man kan tro 02 kom ju även 143hk motorn i 318 osv är ju ingen 6:a men går fint ändå .Rent ekonomiskt är det i stort sett alltid billigare med en 4:a när det gäller det mesta går billigt och är billig att äga haft min 04a nu i ett halvår och är helnöjd.02 kom också nya förstärkta länkarmar osv till e46an som varite ett bekymmer på tidiga modeller.Sen är den ju med faceliftet som kom 02 och det är också ett plus. | |
| Jag skulle välja 318i i det här falet,nyare bil.När det gäller prestanda då är 318i(143hk)snabbare än 320i(150hk)om du är intresserad av den | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.