|
|
|
|---|---|
|
Har problem med fars bilen. Bilen går hur bra som helst tils den kommer upp i ca 40-50 grader. Vilket tar ungefär 3-4 minuter. Då svajjar tomgången å pendlar upp och ner å orkar ingenting. gasar man bilen så svarar den inte och bara "umar" Håler man inte koppling och hålelr stumt fullgas ett tag så släpper porblemet och bilen går normalt ett tag igen. sedan blir det samam visa. Lamdasonden, tempgivaren är bytta. Är det ngn som kan ha ngt tips? Tack på förhand. /Joel | |
| Låter som LMM håller på att ge upp. Hade sådana problem på min när LMM började strula. | |
| oj, gud va jag har slammsat då jag har skrivit. Okej, jag satt precis och funderade på om det kanske kunde vara den ändå. Ska plocka bort den å testa ocg göra rent den och se om det gör någon skillnad. Hör av mig med resultat imorgon. | |
|
Gjorde en felsökning igen. Och nu visade bilen 2 felkoder. Nr1: 37 Reläs(3) Sondvärme Nr2: 201 Lamdareglering utanför maxområdet. Han är inne på 3:e lamdasonden på 1 år nu. kan det vara den igen? Måste vara ngt annat som gör att den går hela tiden isåfall. |
|
| Det måste väl ha varit någon som har haft detta problem förr? | |
| Men ratar ni mitt inlägg eller?. Är det verkligen så ovanligt fel? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.