AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.255

M3 03:a 3500 Mil, va tycks?

Hej!

Jag har starkt funderat på att köpa denna m3 men vågar inte.
Nått säger mig att det är något fel på den va tycker ni själva?
Visst det är en import men en 03:a som bara gått 3500 mil för det priset??
För inte så länge sen så såg jag att dom ville ha 299.000 för den och nu helt plötsligt 269.000... jävligt skumt...

Länk

/Soren
Ah
75
Ahlgren
M3 e46 SmgII -02
Personligen skulle jag aldrig våga köpa en sån här bil.
och jag tror en hel del håller med mig, Haga bil ska dok tjäna pengar på den bilen även om den slumpar bort den för 269 och det betyder att den har varit betydligt billigare i utlandet..
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
Soren.>> import eller inte...en 03:a med dom låga milen skall inte kosta 269 000....något är skumt...
Den är usa import, den var till salu hos Capital Car i stockholm för 299 nu säljer Haga Bil den för 269...
Usa import har inte borrade broms skvior, tror att det är 10 hästar mindre och säkert nåt mer....
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
sök på Haga bil, jag gjorde en liten justitiakoll på dem för ett halvår sedan.

Mvh Johan
Ok, Tack för all svar. Har bestämt mig för att inte lägga ut så mycke pengar på en bil jag inte är säker på, det är ändå 269 det handlar om...
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Varför alla dessa USA importer överallt? Känns som det är nått system bakom. Börjar bli minst sagt irriterad på det där fenomenet.
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Finns inga större pengar att tjäna på tyskimporter längre. Bilar är generellt billigare i USA och dollarn står lågt. Slutsats, pengar att tjäna finns på bilar i USA. Inget konstigt alltså eller hur ?
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Låter ju som en vettig förklaring. Min irritation är väl kanske något färgad från min senaste kontakt med en krockad M3 från USA. Man ska givetvis inte dra alla över en kam, men jag lider nämligen numera av en fördom som säger att USA import plus visst klingande namn från säljarens sida betyder att det inte bara är dollar kursen de tjänar pengar på.
Det är många som inte betalar hela tull och moms avgiften heller och det blir en hel del pengar där.
Da
168
Davido
525iA M-sport Touring -03
Många tar in krockade bilar från USA. Vet själv ett gäng som tar in krockade bilar och fixar dom på en verkstad dom har köpt in sig på så man ska kolla USA importer extra noga...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.