|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har bestämt mig för att åka att titta på den här bilen, Den saknar SmgII men vill ändå ta ett titt på den. Har någon annan varit och tittat på den? Vad saknar den i utrustning jämte en fullutrustad? Vad anser ni om priset, borde där inte vara en ganska stor prutmån? och CA hur mycket utan att lägga ett totalt skambud om nu skicket motsvarar vad han skriver ? Glad Midsommar !!!! | |
|
Får man skylla på gårdagen för jag missade det viktigaste? Hehe. Länk |
|
| Ahlgren>> den ser onekligen fin ut...den saknar pdc, navi & lucka | |
| då kan man ju fråga sig om lucka är viktigt om man har ac? jag tycker då det inte. men det är ju en smaksak=) | |
| ahlgren>>verkar som om den är vinterkörd då 18" v-däck medföljer...ha det i tankarna när du prutar....du kan nog få den för runt 310 000....med lite tur... | |
| Den ser ut att vara i fin den har varit till salu ett tag så du kan säkert få den för 310 ;) lycka till | |
|
Utan SMG så tycker jag iofs att bilen är något dyr... M3/// Mullret |
|
| Ahlgren Har du varit och kollat på bilen? | |
|
Nej inte än, men till helgen blir det. Jag har nu hittat ett objekt till Länk Vad blir slutpriset på denna bil ca????? |
|
| ahlgren>> jag hade garanterat satsat på denna! Den har både navi + pdc & lucka + smgII!!! Men den är helt klart överprissatt...den där skall gå för runt 300 000....max 310 inte en krona mer... | |
| den här sista ser grymare ut faktiskt bättre utrustad jag hade nog tagit den men den känns litte dyr... | |
|
Tack för grymma svar, nu har jag en hum om var jag ska betala för bilen utan att betala överpris. Jag ska dit på Fredag och titta på båda bilarna, det blir en del mil, men det är det värt till 1000% Jag hoppas dok på att göra affär på Fre. Vetoni har du köpt Alpina istället för m3,a? |
|
|
är inte denna mer intressant? Länk är dock inte svart som de föregående bilar |
|
| Nej jag har Alpinan också men jag ska kolla på en på Torsdag och en annan på fredag en av dom blir det nog det har tagit lång tid nu ;) | |
| Länk | |
|
Den sista du länkade till ser ut att vara det bästa alternativet i tråden, f*n ska man avbeställa 130'n och köpa en beggad M3'a istället? Blev sugen nu :D Mvh, /Wille |
|
| Ja den sista var bäst! Den var rikligt utrustad också =) | |
| WilleW gör de ;) haha | |
|
Vetoni den du länkade till var ju också klokren, Är det möjligen den du ska titta på ? |
|
|
Den enna är hos Bmw i Malmö och den andra är från en kille här från AP men den är ligger inte ute på internet. Är det någon som har kollat på den M3 an som är till salu hos förenade bil? |
|
| Okej, vad är det för utrustning färg, prisklass mm du ska kolla på.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.