|
|
|
|---|---|
|
Glöm inte att det är Brostugeträff nu på måndag den 25 juni. Gå in under "Aktiviteter" på BMW CS hemsida så får du detaljinformation. Medlemmar såväl som icke medlemmar är lika välkomna! Styrelsen för BMW CS Stockholmssektionen | |
|
Ska bli trevligt! Årets första för min del. Kommer dit med en nytvättad E21. Vädret ser ut att bli bra dessutom! Mvh |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Kommer! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
var det nå folk där idag då? Synd att man alltid ska jobba måndagar :( |
|
|
Vi räknade in inte mindre än 32 bilar. Bland dem fanns det många extremt fina exemplar. En mycket lyckad kväll således - inte minst p g a att vädret var med oss. Tack alla ni som kom och förgyllde kvällen. Christer Gustafsson för Styrelsen i BMW CS Stockholmssektionen |
|
|
Tack för en trevlig träff. Synd jag var tvungen att avvika så snabbt. Men det kommer fler gånger! :) //Micke Min sida Länk |
|
|
Lite bilder från dagens träff: Länk |
|
|
Tack för en trevligt anordnad träff:) Mvh Asken |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Instämmer med Asken! Tozzy! Fina bilder som vanligt! =) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Instämmer med de andra i kören som vanligt trevligt:)) Den som drog allas öron och ögon var en E34M5 Sv-såld med ca:7800mil på mätaren. Efter en tur i bilen skulle jag vilja säga att milen är korrekta och med lite nya orginal delar så blir den en vacker E34. |
|
|
Det var mycket trevligt igår! Mycket fina bilar och trevliga människor. Man gick runt och njöt. Livskvalité helt enkelt. =) Mvh Johan med E21an |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.