|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag har tagit lite kort på min bil som jag köpte typ för två månader sen. Ni får gärna kommentera den, vad ni tycker och om jag ska fixa något mer på den! Några saker som ska fixas är: Ac Schnitzer/M5 sidospeglar M5 Läpp Ac Schnitzer/M5 Pedaler Nya högtalare i bilen Bilder; Länk - Kolla Länk | |
| jag tycker du ska ta bort njurarna o lacka i samma färg som bilens. | |
|
aha så det går och lacka dem rakt av allså? - Kolla Länk |
|
|
bara te o montera bort dem o lämna dem på lack med lackkod eller så gör du det själv. Jag gjorde det själv på min,ruggade upp ytan på dem o la en plast primer o sedan körde jag mattsvart. |
|
|
Bobba, men glänser dem mycket sen eller? vill gärna att bildelarna glänser;P - Kolla Länk |
|
| Jag tycker absolut inte att du ska lacka njurarna svarta men det är ju en smaksak. Annars kan du väl sätta på dubbla slutrör och sänka den om den inte redan är sänkt. Kromringar runt mätarna är också snyggt. | |
|
Henkez, har funderat lite och kommit fram till att inte lacka njurarna. dubbla slutrör har också funderat på det. kromringar kommer så fort jag hittar några.. - Kolla Länk |
|
|
jag körde matt svart så de blänker inte. Tycker de är ännu grymmare på en svart bil med svarta njurar. Länk you aint like? :) |
|
mr_camitz |
jag tycker inte du ska göra någonting alls! bilen är så snygg som den kan bli redan nu! :) mvh allan |
|
mr_camitz hehe tacktack ;P - Kolla Länk |
|
|
En BMW ska ha krom njurar, svarta grillar är till för Volvo S40. Snygg bil daikini, det är inte mycket du behöver göra på den. |
|
|
coldhex tacktack är också jävligt nöjd med den.. ska bara fixa några pedaler på den så är allt perfekt ;P - Kolla Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.