|
|
|
|---|---|
|
Någon som handlat där förut? Tycker den är riktigt snyggt stylad å vill inte ha en "orginal bil". Vad tror ni om den här, Eller vet ni någon annan diskret stylad E46 4 dörrars? 323:an på samma sida är alldeles för uppsende väckande men den motorn är kanske att föredra för ekonimins skull!? Ha en god midsommar =0) | |
|
Glömde länken: Länk |
|
| inte för att vara taskii, men tycker den e skitful....de huven som förstör allt....hade den vatt original med m-paketet den har den hade vatt mycket finare | |
|
"skitful" vette hundan,men annorlunda!Tar hellre 328an med den fronten än den vidriga 323an. BMW fûr allè |
|
| Är inte den bilen sanslöst dyr? | |
| Funderar på varför det är ett reg nr på bilen men i texten står det ett annat!? | |
| finns en anledning till reg nr. men ja kommer inte ihåg va det e. alla deras bilar har BMV***..tror kanske att de har något att göra med deras försökringar | |
| Rätt kul front på 328:an. Högt pris. | |
| Regnr står ju i annonsen när jag kollar iallafall... | |
|
Stylingen kan man säga vad man vill om. Priset är iaf rent horribelt dyrt BMW CS #5139 |
|
| jasi var ju lite högt pris men går ju säkert pruta den har ju varit ute ett bra tag är inte första annonsen jag ser på den där. | |
|
Bara så du vet, den där bilen har legat ute på annons i typ mer än ett halvår. har sett den flera ggr när jag själv kollat runt på bilar. och priset är som sagt inte det bästa.- |
|
|
Håller med Mikel. Brukar kika in på blocket dagligen o den bilen har legat uta ganska länge.... Kan vara pga, skick, motorhuv som förstör bilen (enligt min mening) samt alldeles för högt pris! BMW M-POWER |
|
|
Inte konstigt att dem inte får den såld! Ska inte uttala mig om vad jag tycker om utseendet på bilen, men om den vore eftertraktad skulle den blivit såld snabbt.. Så fakta talar för sig själv. |
|
| Alldeles för dyrt för en snart 10 år gammal bil, har sett den uppe flertalet gånger de senaste halvåret. Jag skulle inte rekommendera den. | |
|
Dyr och ful. Hade aldrig vågat röra den itan M-test... /J Surf Or Die!!! |
|
|
Dessutom är den importerad! /J Surf Or Die!!! |
|
| Stackars beemer, all denna smaklösa styling. | |
|
Tack allihopa för era åsikter, den försvann ur tankarna med en gång. Letar efter en annan E46 för en sådan blir det iaf. Några heta tips kanske? Ska ha en 323i 4 dörrars sedan. |
|
|
varför inte en cupe dom e mycke finare heheh. mvh. har själv en 328. hade jag varit du hade jag inte köpt en hade hellre köpt en 330 skiljer inte så jätte mycket i inköpspris. mvh |
|
|
Kan den möjligen blivit stylad i BMW's hemland ;) Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.