|
|
|
|---|---|
| Hejsan, har varit inne och kikat i forumet lite tidigare, men sedan igår är jag lykclig ägare till en 520 -02 Steptronic (länge varit svag för BMW), så tyckte det var dags att registrera mig på forumet, och ni lär nog se mig mera i framtiden, frågor lär dyka upp. | |
| Välkommen, och grattis till bilen! Glad midsommar också! | |
| Jo, glömde det, Glad midsommar | |
| Trevlig midsommar och välkommen till forumet! | |
|
herrlichen willkommen. m3 e30 - finns det något alternativ? |
|
|
Att dömma av nicket var det ett välbehövligt bilbyte dessutom. Känner en viss Ford Scorpio-vibration...? Grattis till en riktig bil. Samt glad semester (det är ungefär som midsommar, men utan sill och de riktigt starka dryckerna). |
|
| Faktiskt var min förra bil en Scorpio, men nicket har inget med den att göra, kom mycket tidigare. Faktiskt från en karaktär i en TV-serie (Farscape) | |
|
grattis till ett bra bil val! hoppas du blir nöjd med din bimmer mvh jpn |
|
|
Välkommen i BMW träsket ;) Du ska se att du snart är beroende du också... The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight... |
|
kicken |
som sagt: välkommen ! ..(jag vet inte om jag vågar skriva mer ) ... hehe! jag är en liten "krokodil" ibland....jag hugger när jag vill:-) men grattis till bmw,n !! :-) .och jag hoppas du får samma glädje av bmw som oss andra :-) .. "man behöver inte vara direktör för att ha en representativ bil" m.v.h kicken |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.