AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.163

E28 träff Stockholm söndag 01 Juli med kortege Vestberga - Brostugan.

Ja
8
Jan Skj
536i-86, (525 med 3.6á)
Maserati Quattroporte 2007.
Jaguar Sovereign 1996
Hej, skickade detta innlägget på E28.se, men lägger en kopia här i fall några E28 entusiaster bara leser på autopower:

Tja´ E28 vänner! Det var jo lyckad med en träff förra hösten då vi var ca. tio bilar. Ska vi försöka slå det med lite mer framförhållning?

Föreslår mötesplats McDonalds Västbärga, (Kontrollv. 17) från kl. 16:00. Därefter samlat kortege-köring kl. 17:00 norrut på E-4 án och Drottningsholmsvägen ut till Brostugan.

Ser för mig att vi kan ockupera fyra körfält i minst två rader, lite filmning och fotos till forumet och lite gasa för att se om bilarna drar like bra som det påstås… Grymt, eller hur?

Brostugan Café har stor parkering och är det självklara valet för bilkvällar. När man har kollat klart bilarna brukar det funka bra med lite fika inomhus eller utomhus.

Jag kommer med min 536á och har sannolikt på banracingstuket med enda större splitter och vinge än tidligare.

Om några vill komma långvägas ifrån kan det ordnas med husrum hos mig till nästa dag, no sweat.

Jag kan nås på tel: 0733 948417 om det är några som kör fel eller annat.

Tar chansen på att spika detta direkt utan att laborera för mycket. I fall jag har missat något får ni hällre sega till.

Väder: I fall det spås ordentlig skitväder så kan jag skriva in och avlysa samma morgon.

Jan

Mo
34
Moog
745iA - 84
325i Cab - 87
530iT - 01
Tja!
Har jag hunnit hem tills dess, så kommer jag nog titta förbi. Dock inte med en e28, utan med e23:an, om den är välkommen =)
Stort e28-intresse!
I annat fall så får jag önska er en trevlig dag!

//Mogge
M_
9
M_Olsson
Bmw 530 89:a
Bmw m5 e30 84:a
Bmw 520 e28 83:a
Tjena... Ska vi inte försöka dra ihop en e28 träff igen ???

Jag har inte varit på någon sån, men skulle gärna åka på en.. Skulle vara skoj om man kunde dra ihop något.

Mvh // matte
Ja
8
Jan Skj
536i-86, (525 med 3.6á)
Maserati Quattroporte 2007.
Jaguar Sovereign 1996
Hej Matte!

Se ny tråd.

Jan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.