|
|
|
|---|---|
|
Airbag-lampan lyser i en 328 E46 som jag ägt, jag har haft den inlämnad på BMW men dom hittar inga fel, dvs. datorn hittar inga fel och det finns inga felkoder lagrade, dom har även programmerat airbag-modulen men det hjälper inte, lampan lyser ändå, någon som haft liknande problem? MVH "Shopkeepern" | |
| på min 330ci var det bältesspännaren | |
|
då bör man kanske prova någonannanstans? utan felkoder brukar det ju vara jävligt svårt att hitta fel nu för tiden. sensormatta, bältessträckaren, kabeln på batteriet. clockspring... ja det finns ju många saker som kan strula med airbagen. |
|
|
BMW är inne på att det är ett kabelbrott någonstans, men det borde väl lagras som ett fel i så fall? Boot: fanns det inga felkoder lagrade på din då eller såg dom att det var fel på bältessträckaren med datorns hjälp? MVH "Shopkeepern" |
|
| jag har det ocxå problemet..he star i handboken nog vad felet är, men jag skall fara till kättöauto 3 juli, finland och kollla det lär inte vara dyrt men airbaggen fungerar inte om det skulle bli en krock å går ej genom besiktningen i finland iaf. | |
| och btw så ere normalt med andra bilar oxå. det kommer in vajre vecka med såna bilar i olika modeller..I finland | |
|
Får man kontakt med airbagmodulen över huvud taget? Har varit med om att styrenheten bara "dör", och då blir det inte heller några felkoder... // Rickard |
|
|
jag har ochså det problemet på min desutom slutar hastighetsmätaren att fungera då och då 320 Diesel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.