|
|
|
|---|---|
[Qvickeen] |
Tjenare, är en ny bliven BMW ägare ;) 325 Coupe... Bilder kommer upp senare. Tänkte höra med er, jag har tyvärr ingen färddator, men tänkte höra om det går att sätta in om man köper sig en sån ddosa?... Isånafall hur får man bort själva checkkontrollern? Min display är pay så jag har en annan jag ska sätta ditt så länge, men vet som sagt inte hur man får bort den. Tack på förhand Patrik *Den GULA bmw* [ BMW Power is real Power ] |
|
sätt en skruvmejsel på högra kanten och bänd ut boxen, den är inte så stor, den sitter inte så hårt... Mvh Johan |
|
|
Det finns ett hål under färddatorn, i facket under, stoppa upp fingret i hålet och pilla på lite så hoppar den ut :-) /Nicke |
|
[Qvickeen] |
Ok, ska ut o testa det nu, är så att man ej ser nåt på displayen :( En annan fråga till er som skrivit här. Min spolar vätska e slut, och Check lampan lyser, kan det vara därför den lyser?... [ BMW Power is real Power ] |
|
Hej. Antagligen är det därför Checklampan lyser. Det är väl bara att hälla i kolla för säkerhets skull... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
[Qvickeen] |
hehe ok! Jo jag byte till den andra nu och detta funkade alldeles utmärkt, men en annan sak ;).... Det är termometer på denna som jag byte till, hur gör man så den funkar, nån som vet!?... :)- MVH [ BMW Power is real Power ] |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.