|
|
|
|---|---|
|
Tjena sitter o funderar hur jag sak ändra bilen lite och tänker på fälgarna. Blir det för rörigt/grötigt med svart bil med svarta fälgar? skulel gärna vilja ha svart me polerad kant men känns som att det blir för vanligt.. vill gärna gå motströms.. om svart på svart blir för grötigt så får det bli vitt vad säger ni? finns det bilder på svarta me svarta fälgar? | |
| Jag har svarta fäljar på mörkblå bil, det är inte så bra, ser som du säger grötigt ut. | |
|
Är ju inte alls fult med svarta fälgar på svart bil...men de ser lite speciellt ut,svårt å beskriva hur... Ä ju helt klart snyggare med vita fälgar på en svart bil |
|
|
det kallas maffia hur ballt som helst!!! jag har en e30 touring svart med tonade rutor svart grill mattsvarta fälgar... det enda som inte är svart är min holset som sticker upp 40mm igenom huven! det tycker i alla fall jag är rått (-: |
|
|
eller kör med "guldiga" fälgar med putskant! var ju snyggt som tusans på den där kompressor m5an som va i repotage för en stund sen i en tidning.. annars är ju vitt rätt så hett på en svart bil! |
|
|
OT: isåkare bor du i sthlm o va på blackrace i akalla senast? jag såg faktist en mblå e30 med mattsvarta fälgar och den såg verkligen inte fel ut. på bild då.. Länk |
|
|
kanske man skulle köra på grå, lite mörkare grå? samma skit? |
|
| Jag har svarta fälgar på min svarta e30, och får jag säga vad jag tycker så är det jävligt snyggt. | |
| bilder? | |
|
svarta fälgar med gul rand är inte helt fel. Mattsvart är den absolut bästa värmeavledande färgen...så om någon påstår att det ser fult ut så kan du alltid kontra med att det är för att hjälpa till att kyla nav-bromsar |
|
|
själv tycker ja att d e jävligt snyggt med svarta fälgar på en svart bil! kolla gärna in min bil =) Länk |
|
|
fan vad är det med er med dubbla antenner, min har oxå 2 varav en som bara är där för att synas.. ingen som helst function.. jag som försöker få bort allt.. hah |
|
| mina ska försvinna i samband med en ny lack! | |
| Här är en bild på min e30 med svarta fälgar som jag tycker är snyggt. Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.