|
|
|
|---|---|
|
I "briefet" (kopia från VV) till min bil kan man se att det står 2 "brukare", dvs på sidan längst till höger i den första bilden Länk. Vad jag kan uttyda är att bilen först ägts av "Firma Conrad Vog...." en tid o sedan "Dr Conrad Vog... Ing. Buro". Finns även en stämpel om "stillegung" i slutet av april -01, en knapp månad senare kom bilen till sverige...Min fråga är enkel, har bilen i fråga haft 2 ägare (juridiska)? Borde väl rimligtvis vara en brukare i tyskland endast då sannolikheten för 2 brukare vid namn "Conrad Vog...." inte borde vara alltför hög,eller? Inte för att det har nån betydelse men det vore kul o veta.... | |
|
Firman har kanske bytt namn/ombildats/konkat? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tillägg: Första ägaren var "Conrad Vogel Ingenieurburo Dressel" med startdatum 09.12.93 (första dagen bilen togs i bruk). 25.10.94 får bilen en "ny ägare": "DR Conrad Vogel Ing. Buro Dressel&Vogel", detta tolkar jag som att "Conrad" vid denna tidpunkt blev delägare i bolaget o det är därför detta "ägarbyte" tillkommer...Borde väl vara så rimligtvis, eller? Så vitt jag förstår har bilen ägts av Conrad Vogel/ Ingenburo Dressel&Vogel i tyskland med Conrad som brukare.... |
|
|
Dawwe: Ägaren kanske flyttade bilen från Privat till Företaget? Eller så vill han få in i Briefet att han numera är Dr, vilket är fint i Tyskland. Det är högre status där än i Sverige, vet en som är Dr Dr. Ps. Har varit i kontakt med Berrra om en nät slad men inget händer kan du höra av dig? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.