AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.343

M5:an repad

Sida 1 av 2
Lotus Samuel
Hade precis tvättat bilen och gjort den fin gick in en sväng och när jag kom ut va hela!!! bagageluckan repad, och det va inte lite heller!! Ibland undrar man om sånna idioter tänker överhuvudtaget. Mitt på ljusa dan och när man är hemma. Vet till 95% vem som har gjort det, men vad hjälper det? Ingen som känner några stora "trevliga" killar som kan snacka allvar med den killen???
ps
399
ps
9-5 2.0t Biopower -05
Nog är det sorgligt med sådana personer. Det är såna tillfällen som får en att önska att man hade starkström kopplat till karossen.
Jag vet hur det känns!
Jag har min parkering hos en bilförsäljare(hade min parkering där innan han kom dit)
Har fått två snygga repor på motorhuven för några dumma jävlar suttit(!) på bilen.Hur skulle de annars kommit dit? Blir så jävla förbannad!
netsix
2 av mina tidigare bilar har dom varit och repat, men gudskelov har dom inte rört denna ännu. Ta i trä.
Kanske beror på mitt klistermärke som sitter på där det står suport your local......
Tur iofs att man ännu inte tagit någon på bar gärning, ajaj vad det skulle kunna sluta illa.
Om du vet vem det är så ställ honom mot väggen och fråga va fan han gjort och se till att han hostar upp stålar till lack och även lite slantar för skadestånd och värdeminskning för att den blit omlackad.

/netsix

Länk

Jag parkerade m3:an inne vid slussen i sthlm city för ett par veckor sedan.
fick höger dören insparkad och om inte det skulle vara nog så blev hela bilen repad i skolan!!!
surt som fan.
svenska avensjukan. det är tur att man inte såg när det hände.

En ren bil går snabbare!!
Jag har funderat på om man kan sätta en Konding modell skitstor i dörren och koppla den till handtaget,så att dom får en herrejösses kyss när dom tar dörren..Men då måste man ju försöka koppla den via larmet på nåt vis så man inte får en kyss själv när den laddar ur..
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Ibland undrar jag om folk hyser ett särskilt agg emot BMW, och M-modellerna i synnerhet? Är det lika vanligt att exvis Porschar råkar ut för sånt här? Bara en undran...
Jag har varken körkort eller bil ännu, men ja tycker att det är för jävligt att man kan göra så på ngn annans bil !

Om ja går på stan och ser en fin BMW (oavsett modell) så är det bara skoj att se en bumse i fint skick, inte fan går ja fram och repar och sparkar på den...om man är intresserad av bilen kan man lämna en lapp på rutan med tele.nr och email eller ngt liknande...nej fyfan för sådana som gör sådant...
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
De är så avundsjuka snorvalparna. Jag fick min förra 735i upprepad på sidan. Tråkigt som tusan!!!!!!!

//Schnitzer
Samuel, varför misstänker du "den" killen? Inte för att jag har något med saken att göra men är nyfiken på vad det är för typer som gör sånt där. Jag vill gärna tro att det är knarkare eller annat drägg men verkligheten är kanske en annan...
En polare till mig hade en 911:a tidigare.
En morgon när han kom ut hade någon gått loss med sprayburk och nycklar...
De hade skrivit "avundsjuk" på bilen.

Man blir ju förbannad...

Avundsjuka är en mentalsjukdom!

Spärra in dom!

Netsix:

Glad att din bil fortfarande är orörd. Klistermärkena hjälper för man kan ju tänka sig vad en HA kille skulle göra med killen som repat hans bil om han skulle bli tagen på bar gärning, annars också:)

Kom inte med kniv till pistol duell:)

Support Your Local Big Red Machine!
-or else-
NOMADS FINLAND
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
hm... om nu en Bandidos-medlem får syn på det där märket, vad händer då...?
netsix
bayerischemotor

Ja, det tackar jag för. Hoppas den förblir orörd. Jag skulle nog göra liknande saker som en HA kille om jag tog någon på bar gärning. Förhoppningsvis så slipper man det, för bägge parters skull.

BMWCoupe

Tror inte dom bryr sej nämnvärt mycket.

/netsix

Länk

E23
HAr en E23 med dålig lack, vågar ändå bara ha den
i garage. För många blir som galna när de ser en välvårdad bil.

Aldrig över 2000 rpm !!!
Netsix:

Jag tror dig, samma här. Vi normalt funtade personer skulle väl kasta in honom i bakluckan och ha honom inlåst i garaget ett par veckor på vatten, bröd och stryk:)
-Eller är det attvara sinnessjuk?:)

Vi måste stå enade i kampen mot skadegörelse och stöld.

Jag tror inte man behöver oroa sig för bandidos. Jag tror nog de förstår att man antagligen bara vill ha lite avskräckelse. De här killarna är inga djur. Vanliga människor.

-or else-
NOMADS FINLAND
netsix
Ja, engentligen skulle man åka omkring och kasta in lite fulingar i en van och ruska om dom lite sen släppa av dom i skogen nånstans, kanske det skulle avskräcka dom lite :)
Nej, det är inte att vara sinnessjuk, är det nån som är sinnessjuk så är det dom som inte kan hålla fingrarna i styr.
Stöter på lite MC folk i jobbet och jag vet att de flesta är riktigt trevliga killar.

/netsix

Länk

Tycker det är för djävligt att inte folk kan respektera folk med fina bilar! 525:an jag hade innan bröt någon upp tanklocket på. Men dom tog ingen bensin! Givetvis nöjde dom inte sig med det utan sparkade in skärmen. Jävla slödder! Har flyttat nu och fått garage till min M5a. Ändå bor jag på ett ställe med ca 15000 inv. Kan tänka mig hur det är i större städer! HA märken är ett bra sätt att få folk att ge fan i ens grejer.

Det finns inga för stora motorer, bara för små plånböcker!
Ja
285
Jantte
523iA Touring -99
535i -87

På tal om klistermärken som avskräcker...

Har funderat på vad man skulle kunna hitta på, för att hålla idioter på avstånd som vill förstöra. Kom på att en Support Your Local Big Red Machine skulle kunna hjälpa. Fick ett klistermärke och satte det på insidan av ena baksidorutan, mellan rutan och listen. Jag klistrade inte fast det eftersom jag väntade på ett mer "tydligare" märke. Det funkade rätt bra, bilen har fått vara ifred, men inte klistermärket. Antar att någon med klibbiga fingrar fick tag i det under helgen när jag parkerade en kort stund med rutorna nere. Kan ju oxån hända att det blåste iväg när jag gasade på...
Skulle vara intressant att veta var märket finns idag.

Jan
BMWCS # 3966
Jantte:

Av mig får du köpa.

-or else-
NOMADS FINLAND
Sp
507
Speddy
730i V8 -92
Min vinter bil en Mazda 626 2,0 från -88:a, jävligt välvårdad å fin (fälgar o tonade rutor) fick motorhuven dekored med kapitalist svin inristat. (gav 20 tusen för den?)

BMW:nser ut som sju svåra år i laken (utomrädning nu), ägg på motorhuven, dörarrna ser ut som tvättbräder, repor lite här o var, tanklocket uppbrutet...måste hel lacka den....tyvär...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.