|
|
|
|---|---|
|
Har hittat denna körklar (reggad & klar) för 235.000. Det verkar inte ligga helt fel, eller? Länk | |
|
Thall: Det här är svårt att uttala sig om när man inte sett eller kört bilen men jag surfade in på siten. Jag har sett en hel del bilar och jobbat med bilrekond tidigare men jag kan trots allt ha fel. Mina tankar om den här bilen baserat på bilderna och kan förhoppningsvis vara till hjälp för ytterligare efterforskningar hos verkstad resp återförsäljare i tyskland där bilen är såld för bekräftelse i mina tankar. Det första som drar till sig uppmärksamhet är fälgarna(dess utseende ej i tanke). Studerar man, bild 2 uppifrån räknat, så ser man i bakre höger hjulhus framkant att sidokjolen(i bakkant) har färgen avskavd. Har sett E46:or som gått över 12000milutan att färgen är avskavd där. Studerar man bild 3&4 kan man anta att sidokjolar och frontspoiler är omlackade pga nyansskillnad mot karossens övriga silver metallic. Lite svagt gulaktig. finns en hel del saker man behöver kolla irl för att bekräfta tankarna. Har du möjlighet att bese bilen? Ta detta som vänliga tips&tankar som hjälp på vägen. Mvh Asken |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
En mycket snygg bil kolla upp den noga först. Kort kan bli missvisande i färg och toning pga olika ljus men en snygg bil är det.Väldigt snygg tom. MVH Hasso |
| Yes, den ser väldigt fin ut ska inte belysa misstankar enbart. Raka linjer och karossspringor verkar hela och fina. | |
|
Mycket tack för svaren. Jag skall provköra den i veckan och om allt faller väl ut (dvs. om ägarskap, moms, etc) så skall jag kosta på en M-test innan jag slår till. Den lär vist vara intagen som flyttgods. Vilka risker kan jag då utsättas för. Det är väl i så fall en $25:are. Det viktiga för mig är att säkra dess historik. Alla tips är välkomna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.