|
|
|
|---|---|
|
Hur fasen kan det gå till? Länk | |
|
De funderar jag också på. Bilen har bara haft 1 ägare sedan första reg 0406 Dvs. ej inlöst av försäkringsbolag. Avregisterat 2006 Jag vet var bilen står, och den har stått där ett tag, ser snygg ut på lite håll med 18" M-parallell 37 samt klarglaslampor + vita blinkers mm. men ngn lättare skada på höger framskärm. Jag trodde själv bilen var en oreggad import för den saknar skyltar men så var de alltså inte BMW CS #5139 |
|
Paap Reeder |
... nu är annonsen borta. MVH /// Paap R |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
nu vet jag inte allt som bilen eftersom annonsen är borta, men en avregistrerad bil är i princip inga problem att få in i registret igen. Det räcker med en ursprungskontroll och en ny regbesiktning, kostar väl 2 lappar ungefär. Den vanligaste anledningen till att bilar trillar ur registret, är att ägaren inte betalar den "svindyra" registerhållningsavgiften på en 50-lapp om året. Mvh Johan |
|
"Den vanligaste anledningen till att bilar trillar ur registret, är att ägaren inte betalar den "svindyra" registerhållningsavgiften på en 50-lapp om året." Låter lite konstigt att låta en sån fin bil förfalla bara för att man inte pyntar en 50lapp. Känns om att det kan ligga nåt mer bakom det hela, men jag vet inte.. Fasen bju killen 20k och lägg till 2k för att regga in den och sälj den för 40-50k. Som hittat =) |
|
|
Var inte den bilen ute för ett år sen? Mvh/Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.