|
|
|
|---|---|
| Denna Länk är jag intresserad av att köpa. Men vet inte om detta är överpris. Är det dessutom stor skillnad i pris om dom är importerade? Vad är eran bedömning på att jag skall ge för denna bil? Gärna svar från någon som verkligen förstår sig på denna sortens Bmw. | |
|
Tja,huruvida jag förstår mig på denna sortens BMW ska väl vara osagt,men om jag nu skulle vara intresserad av en dylik vagn så är det ju steg ett att kolla upp motorn + skick+historik+service osv innan man skulle "slå till".. Såg lite sliten ut i ratt och faktiskt inredningsmässigt också+lite för "alldaglig" överlag för att jag iaf skulle vara intresserad.. Men priset i sig är ju inte "galet" om nu bilen annars är i ett bra skick.. Man kan dock "näppeligen" rekommendera en bil genom att bara se en bild och dessutom endast tillgång till "lite fattig" beskrivning av densamma :) Mvh Janne. |
|
| i mina ögon är det för mycket pengar för den där bilen | |
| Jisses. Kollade upp reg. På två år sedan den importerades, har den haft sammanlagt 11 ägare. Snacka om varning! | |
|
Nepp, den bilen är inte värd det säljaren begär, inte en chans. Johan i Lund Sechs macht Spass. Coupén: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.