|
|
|
|---|---|
|
Har ett problem med min bil. Innerlisten i bilen, precis där man öppnar dörren har smällt pga värmen som har varit. Hade samma problem förra året, och man börjar ju tröttna på detta. Va förbi hos BMW idag och sa åt dom om detta inte går på goodwill. "Nää, nää BMW tar inte detta", bilen är för gammal. Då sa jag til han bilen har ju inte ens åkt 5000 mil, vad är det för kvalite på grejerna, "så är det" säger han. vad kan man göra, jag frågade ju vad nya lister går på, så säger han 2600 kr styck på vardera sida, tycker det va lite för mycket, visste ju att det skulle gå på nåt sånt. Nån annan som har haft problem med detta. Bilen i fråga är en 330ci 02a | |
| Det är ju helt sjukt, hur klarar sig bilarna som rullar i ännu varmare världsdelar? Om lite svensk sommarvärme kan smälta listerna bör dem ju koka i medelhavsländerna.. | |
|
Tycker att det är skit rent ut sagt, men vad kan man göra? Det måste ju vara solen, jag kan ta en bild och posta upp den här sen om folk vill se, men det ser inte bra ut just nu. Nån som har haft detta problem? |
|
|
Du har ju 3 års reklamationsrätt på allt du köper som privatperson av företag, om det är ett ursprungligt- eller tillverkningsfel. Och det kan man nog ganska lätt anse att det är i det här fallet. Så har du köpt list förra året är det bara att gå tilbaks och få ny. Klart att en sak man köper ska hålla att användas till det den är tänkt för. --- Min bil: Länk |
|
|
Jag köpte ingen list förra året, då dom på BMW tyckte dom kunde fixa det med lim, det gick ju inte så bra... så vad göra nu`? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.