|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar vad en omgång 16" BMW Stjärneker 45 fälgar med Bridgestonedäck 205/55-16, passande E36/E46, har för värde idag? Fälgarna är hela, dvs inga skador, lacksläpp, kantstötning eller liknande. 2 av däcken är dock kassa och behöver bytas p.g.a. bilen de satt på hade felinställd framvagn. De andra 2 däcken har ca 4 mm kvar. Så här ser fälgarna ut: ---> Länk Vad kan dessa tänkas betinga? __ Bilblogg: Länk | |
|
Jag sålde mina Stjärneker 45 med helt ok Pirelli P6000 (ca 5-6 mm på samtliga däck) för 4.000 kr. Detta var iofs 2 år sedan men jag tror inte att värdet har ändrats speciellt mycket. Jag skulle tippa på att du får någonstans runt 3.500-4.000 kr för hjulen. /// Erik |
|
|
Var fälgarna lättsålda till det priset eller fick du vänta länge innan du blev av med dem? __ Bilblogg: Länk |
|
|
Dom var lättsålda. Jag annonserade på Blocket och fälgarna var sålda samma dag som annonsen kom ut (för begärt pris). /// Erik |
|
|
Oki tackar för hjälpen. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Jag gav 3300kr för en uppsättning förra våren i mycket fint skick. Letade rätt länge eftersom de var ruskigt eftertraktade som vinterhjulsfälgar. |
|
|
Var det med eller utan däck du betalade 3300 kr? Dessa fälgar kostar 2880 kr /st utan däck hos BMW Group. Dessa fälgar kunde också väljas till i samband med E46 köp (ej 325i eller starkare), utrustningsalternativet kostade 12 900 kr och då ingick bridgestone däck i dimensionen 205-55-16. __ Bilblogg: Länk |
|
| mugge: Med däck som var helt slut. Gjorde inget för jag skulle kränga på vinterdäcken på dem. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.